Followers

Sunday, October 28, 2012

SPECIAL GIVEAWAY by therosputih


sesiapa nak join silalah klik banner di atas tu ya
jangan segan-segan nak join...
amat-amatlah dialu-alukan
malah si penganjur menyediakan 3 kategori hadiah :

1. Pengomen Terbanyak (1 hadiah)--> yang ini aku akan pilih sendiri berdasarkan jumlah komen terkumpul bermula 12.00am (21.10.12) sehinggalah 11.59pm (21.11.12) sahaja, komen2 yang sebelum atau selepas maklumat yang dinyatakan ni tak dikira...aku akan catat setiap satu komen yang anda buat di blog therosputih atau jualbelicrocheted tak kisahla entry yang dari zaman pak kaduk sekalipun...setiap salinan komen yang anda submit akan masuk kat email aku, so, aku akan trace dan record satu persatu..

2. Entry Paling Kreatip (1 hadiah) --> yang ini ada aku mention kat kriteria penyertaan (no 4 tu ha) di mana anda kena buat entry dalam bentuk yang paling kreatip yang anda mampu, asalkan mampu menarik minat minat juri yang buat masa ini masih belum ditentukan lagi siapa jurinya, tapi jangan risau...kita akan adilinya dengan bijaksana...

3. Cabutan Bertuah (3 hadiah)--> dah nama pun cabut-cabutan, maka, yang ini sama ada aku akan buat cabutan secara manual atau pakai komputer, tengok kepada penyertaan dulu seramai mana.

Menarik tu...jom join ramai-ramai, barulah meriah!

SPECIAL GIVEAWAY bemula sekarang sehingga 11.59pm 21.11.12
 

3 comments:

Unknown said...

selamat bergiveaway kak teratai.. ^_^

teratai said...

Terima kasih miz ruha:)

therosputih said...

terima kasih sudi join giveaway saya...rebutlah peluang jadi pengomen terbanyak...=)

Post Berkaitan Plugin for WordPress, Blogger...